Najbližšie štúdium MBA začína v októbri 2023.
Všetkým účastníkom MBA programu so začiatkom v októbri 2023 ponúkame ako bonus absolvovanie piatich koučovacích rozhovorov zdarma.
Najbližšie štúdium MBA začína v októbri 2023.
Všetkým účastníkom MBA programu so začiatkom v októbri 2023 ponúkame ako bonus absolvovanie piatich koučovacích rozhovorov zdarma.

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

 1.VŠEOBECNÉ USTANOVENIA     

1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky („VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvy o poskytovaní služby na diaľku uzatvorenej medzi kupujúcim, ktorý je užívateľom služby  (ďalej len „Užívateľ“)  a predávajúcim, ktorý je poskytovateľom služby (ďalej len „Poskytovateľ“). Predmetom kúpnej zmluvy sú produkty a služby, poskytované formou vzdelávania prostredníctvom školení, seminárov, workshopov, konferencií, videoškolení, videokonferencií, on-line školení a on-line konferencií (ďalej len „Produkty a služby“ alebo „Vzdelávacie aktivity“).

1.2 Produkty a služby sa nachádzajú v elektronickom obchode na internetovej stránke www.futuremanagementacademy.sk.

1.3 Poskytovateľom služieb a predávajúcim tovaru na tejto webstránke je spoločnosť: Future Management Academy, s.r.o. so sídlom: Černyševského 3761/46, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, Slovenská republika; zapísaná: v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 162458/B; DIČ: 2121776063; IČO 54759072; tel.č.: +421 911 232 927; mail: kontakt@futuremanagementacademy.sk (ďalej len “FMA” alebo „Poskytovateľ“)

1.4 Orgánom dozoru je: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P.O. BOX č. 5, 827 99 Bratislava, Odbor výkonu dozoru. https://www.soi.sk/sk/SOI.soi

2. ÚVODNÉ USTANOVENIA

2.1 Poskytovateľ je poskytovateľom vzdelávacích služieb Užívateľovi vo forme manažérskeho vzdelávania, školení, seminárov, workshopov, konferencií, videoškolení, videokonferencií, online školení, online konferencií. Poskytovateľ je spoločnosť – Future Management Academy, s.r.o. so sídlom: Černyševského 3761/46, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, Slovenská republika; zapísaná: v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 162458/B, DIČ: 2121776063, IČO 54759072.

2.2 Užívateľom služby je fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva služby poskytované Poskytovateľom.

2.3 Spotrebiteľom je podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet.

2.4 Vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom sa riadia zmluvou o poskytovaní služby uzavretej na diaľku. VOP tvoria podľa ustanovenia § 273 zákona č. 513/1991 Z.Z., Obchodného zákonníka, neoddeliteľnú súčasť každej takejto zmluvy, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Ak je Užívateľ aj spotrebiteľom, podľa každej zmluvy o poskytovaní služby uzavretej so spotrebiteľom, tvoria VOP neoddeliteľnú súčasť každej zmluvy a to podľa zákona č. 102/2016 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, ak nie je dohodnuté inak. Zmluva a VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku a Poskytovateľ archivuje zmluvy (objednávky a vyplnené prihlášky) po celú dobu trvania záväzkového vzťahu a najmenej 4 roky po jeho skončení).

2.5 Súvisiace náklady: predovšetkým náklady súvisiace s dodaním tovaru kupujúcemu na ním zadanú adresu (najmä poštovné), náklady súvisiace so zaplatením tovaru (najmä dobierka). Všetky Súvisiace náklady budú rekapitulované a oznámené kupujúcemu pred záväzným objednaním tovaru/služby/elektronického obsahu (ak sa aplikujú).

2.6 Zmluva: kúpna zmluva, ktorou predávajúci predáva kupujúcemu tovar za podmienok uvedených nižšie alebo zmluva o poskytnutí služieb.

2.7 Vzdelávacia aktivita je akýkoľvek druh služby, poskytovaný Poskytovateľom za účelom získania poznatkov a zručností, teda štúdium MBA, školenie, tréning, workshop, videoškolenie, online školenie.

2.8 Užívateľ je povinný pred začatím využívania služieb – prihlásením sa na vzdelávacie podujatie, vyplnením a odoslaním prihlášky alebo vyplnením a odoslaním objednávky na workshop, školenie, videoškolenie, – sa oboznámiť s VOP a vysloviť s nimi výslovný súhlas.

2.8 Informácie o cenách služieb, organizačných, dodacích a storno podmienkach sa nachádzajú v VOP Poskytovateľa.

2.9 Informácie o postupoch pri uplatňovaní a vybavovaní reklamácií, o práve odstúpiť od zmluvy, o zániku práva odstúpiť od zmluvy sa nachádzajú vo VOP Poskytovateľa.

2.10 Poskytovateľ týmto informuje všetkých svojich spotrebiteľov, že pokiaľ Spotrebiteľ usúdi, že jeho spotrebiteľské práva boli porušené, spory s Poskytovateľom môže riešiť prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov a to prostredníctvom európskej platformy alebo obrátiť sa na príslušné slovenské orgány podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov.

Postup pre spotrebiteľa na nasledovný – ako prvý krok sa Spotrebiteľ obráti na Poskytovateľa písomnou formou. Ak do 30 dní od odoslania žiadosti o nápravu Spotrebiteľ od Poskytovateľa neobdrží odpoveď, alebo ak odpoveď bude zamietavá, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu. Tento návrh môže Spotrebiteľ podať do 1 roka od doručenia zamietavej odpovede od Poskytovateľa alebo odo dňa uplynutia 30 dňovej lehoty, ktorú mal na odpoveď Poskytovateľ.

2.11 Príslušným orgánom na riešenie podnetov sú Slovenská obchodná inšpekcia (Spotrebiteľ sa môže informovať o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov na http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), alebo subjekty alternatívneho riešenia sporov, ktoré Spotrebiteľ nájde v zozname Ministerstva hospodárstva na ich webovej stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s

2.12 Spotrebiteľ môže návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podať aj prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov online na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK

3. OBJEDNÁVANI SLUŽIEB A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

3.1 Tovar alebo služby si Užívateľ objednáva na základe ponuky uvedenej na stránke www.futuremanagementacademy.sk – prostredníctvom elektronického objednávkového formulára.

3.2 K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v prípade, kedy Užívateľ – záujemca o vzdelávacie podujatie vyplní prihlášku a odošle ju emailom na adresu kontakt@ uturemanagementacademy.sk alebo poštou na adresu  Future Management Academy, s.r.o., Černyševského 3761/46, 851 01 Bratislava. Do prihlášky doplní všetky požadované identifikačné a fakturačné údaje: Názov firmy, Meno a priezvisko, sídlo firmy, emailovú adresu, pozíciu vo firme, IČO, DIČ, IČ-DPH a telefónne číslo a vyjadrí súhlas so znením VOP ako obsahovo neoddeliteľnou súčasťou uzatváranej zmluvy a súhlas so spracovaním osobných údajov. Odoslaním vyplnenej prihlášky Užívateľ potvrdzuje, že akceptuje výšku ceny za poskytovanú službu podľa aktuálneho cenníka a ponuky a že sa v čase odoslania oboznámil so VOP, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.

3.3 K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v prípade, kedy Užívateľ – záujemca o vzdelávacie podujatie vyplní elektronický formulár „Prihláška“ umiestnený na webovej stránke www.futuremanagementacademy.sk alebo vyplní objednávku na základe konzultácie Poskytovateľa a Užívateľa (v prípade vzdelávania pre firmy, ktoré je vypracované na mieru). Do prihlášky doplní všetky požadované identifikačné údaje: Názov firmy, Meno a priezvisko, sídlo firmy, emailovú adresu a telefónne číslo a vyjadrí súhlas so znením VOP ako obsahovo neoddeliteľnou súčasťou uzatváranej zmluvy a so spracovaním osobných údajov a odošle vyplnenú prihlášku pomocou ikony „Odoslať“. Odoslaním vyplnenej prihlášky Užívateľ potvrdzuje, že akceptuje výšku ceny za poskytovanú službu podľa aktuálneho cenníka a ponuky a že sa v čase odoslania oboznámil so VOP, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. V prípade objednávky na mieru odoslaním objednávky Užívateľ potvrdzuje, že akceptuje výšku ponúkanej ceny za poskytovanú službu podľa aktuálneho cenníka a ponuky a že sa v čase odoslania oboznámil so VOP, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.

3.4 Po prijatí prihlášky a objednávky Poskytovateľ Užívateľovi elektronicky potvrdí ich prijatie a súčasne vystaví faktúru, na základe ktorej Užívateľ zaplatí účastnícky poplatok podľa aktuálneho cenníka Poskytovateľa a pošle ju na adresu Užívateľa, ktorá je uvedená v prihláške. Najneskôr sedem dní pred konaním seminára Poskytovateľ zašle Užívateľovi emailom podrobné organizačné pokyny spolu s harmonogramom podujatia a ďalšie informácie o vzdelávacom podujatí.

3.5 K uzatvoreniu zmluvy medzi Poskytovateľom a Užívateľom môže dôjsť samotnou účasťou Užívateľa na školení, seminári, workshope alebo konferencii bez predchádzajúcej registrácii prostredníctvom odoslania prihlášky. V takomto prípade Užívateľ vyplní prihlášku v mieste konania školenia a faktúra za účasť na školení mu bude vystavená na mieste.

3.6 Účastnícky poplatok zahŕňa: študijné materiály, občerstvenie, nealko, teplé nápoje.

3.7 Podmienkou platnosti elektronickej prihlášky a objednávky je riadne vyplnenie všetkých povinných polí objednávkového formulára.

3.8 E-mailová adresa zadaná v prihláške a objednávke bude použitá na doručovanie všetkých informácií Poskytovateľa a považuje sa za trvanlivý nosič v zmysle § 2 ods. 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.

3.9 Uzavretím zmluvy sa Poskytovateľ zaväzuje dodať Užívateľovi tovar/službu a Užívateľ sa zaväzuje zaň zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu a Súvisiace náklady (ak sa aplikujú).

3.10 S uzatvorením zmluvy a plnením zmluvy je nevyhnutne spojené spracovávanie osobných údajov. Informácie, na aký účel, na akom právnom základe a za akých podmienok sú spracovávané osobné údaje sú uvedené v Informácii o spracovávaní osobných údajov.

4.CENA, PLATOBNÉ A DODACIE PODMIENKY

4.1 Ceny tovarov/služieb vrátane dane z pridanej hodnoty sú uvedené na stránke Poskytovateľa www. futuremanagementacademy.sk. Užívateľ dostane tovar/službu za cenu platnú v okamihu ich záväzného objednania (predávajúci si vyhradzuje právo na opravu zjavných tlačových chýb).

4.2 Ceny sú uvedené v eurách (EUR) a s daňou z pridanej hodnoty (DPH) v príslušnej výške.

4.3 Popri cene tovaru/služby vrátane dane z pridanej hodnoty vzniká aj povinnosť zaplatiť Poskytovateľovi Súvisiace náklady (v prípade, ak vzniknú).

4.4 Poskytovateľ je oprávnený meniť cenník – výšku, štruktúru cien za podmienok uvedených vo VOP, z dôvodov ako sú predovšetkým: organizačné zmeny z dôvodu zmeny lektora(ov), termínu a miesta konania vzdelávacieho podujatia.

4.5 Kúpna cena sa považuje za zaplatenú okamihom pripísania celej kúpnej ceny na bankový účet Poskytovateľa.

4.6 Faktúra je súčasne daňovým dokladom a bude Vám zaslaná elektronicky na Vašu e-mailovú adresu. Na vyžiadanie kupujúceho je možné faktúru zaslať aj poštou. Vytvorením objednávky a súhlasom s týmito VOP udeľujete súhlas s elektronickou fakturáciou.

4.7 Ak kupujúci nezaplatí cenu a Súvisiace náklady ani do 30 dní odo dňa akceptácie objednávky, je predávajúci oprávnený odstúpiť od zmluvy.

5. PRÁVA A POVINNOSTI UŽÍVATEĽA

5.1 Užívateľ sa zaväzuje poskytnúť v prihláške a objednávke pravdivé, úplné a presné identifikačné a osobné údaje a v prípade ich zmeny tieto neodkladne oznámiť Poskytovateľovi.

5.2Užívateľ súhlasí a berie na vedomie, že sa bude počas všetkých ponúkaných vzdelávacích akcií riadiť pokynmi Poskytovateľa.

5.3 Užívateľ súhlasí s tým, že poskytovateľ je oprávnený v priebehu poskytovania služby zmeniť obchodné podmienky poskytovania služby, cenník a kódexy.

5.4 Užívateľ sa okamihom užívania služby zaväzuje, že ich bude užívať v súlade s VOP, právnymi predpismi a pokynmi poskytovateľa. Porušenie VOP Užívateľom oprávňuje Poskytovateľa na odstránenie obsahu užívateľa, k okamžitému prerušeniu a/alebo zastaveniu poskytovania produktov a služieb a k zablokovaniu prístupu Užívateľa k produktu a/alebo službe. Ak bude prístup z dôvodu preukázaného porušenia VOP užívateľovi zablokovaný, končí dňom takéhoto zablokovania prístupu automaticky platnosť a účinnosť zmluvy medzi Poskytovateľom a  Užívateľom, pričom nárok poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.

5.5 Užívateľ (spotrebiteľ – fyzická osoba) súhlasí so správou, spracovaním a uchovávaním svojich osobných údajov Poskytovateľom ako správcom podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to po dobu nevyhnutne potrebnú, pre prípad, že takéto údaje Užívateľ poskytol pri vyplnení prihlášky alebo objednávky.

5.6 Užívateľ potvrdzuje, že bol pred udelením súhlasu so správou, spracovaním a uchovávaním svojich osobných údajov Poskytovateľom poučený o všetkých právach vyplývajúcich pre neho z vyššie uvedeného súhlasu, najmä o tom, že poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, že ako subjekt osobných údajov má prístup k týmto údajom a že je oprávnený takýto súhlas kedykoľvek odvolať písomným oznámením na adresu Poskytovateľa. Poskytovateľ je oprávnený poveriť spracovaním osobných údajov v zákonnom rozsahu tretiu osobu.

5.7 Užívateľ súhlasí, že ním poskytnuté osobné údaje budú spracúvané len Poskytovateľom alebo ním určeným sprostredkovateľom.

5.8 Užívateľ súhlasí s tým, že mu poskytovateľ bude na jeho emailovú adresu uvedenú v prihláške a/alebo objednávke organizačné informácie, informácie o zmene v poskytovaní služieb, ako aj zasielať obchodné oznámenia v zmysle ustanovenia § 4 ods. 6 zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov. Užívateľ má právo kedykoľvek odvolať súhlas s takýmto využitím svojho elektronického kontaktu a odmietnuť zasielanie obchodných oznámení písomne alebo prostredníctvom telefonických kontaktov uvedených na webových stránkach Poskytovateľa.

5.9 Užívateľ, ktorý sa na vzdelávacej aktivite zúčastní, súhlasí a berie na vedomie, že Poskytovateľ je oprávnený na vzdelávacom podujatí vyhotovovať fotografické, filmové, zvukové a zvukovo-obrazové záznamy s Užívateľom a používať ich na propagačné a marketingové účely.

5.10 Užívateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ takto získané obrazové a zvukové záznamy z priebehu školenia/konferencie môže upravovať, pracovať s nimi, spájať s inými záznamami a dielami a takisto ich môže uverejňovať vo svojich marketingových a propagačných materiáloch a na ďalších internetových portáloch.

5.11 Užívateľ súhlasí, že za takto použité obrazovo-zvukové záznamy nevzniká Užívateľovi žiadny finančný, materiálny alebo iný nárok.

5.12 Užívateľ zaslaním objednávky (prihlášky) dáva súhlas na zasielanie informačných emailom od Poskytovateľa.

5.13 Pri zrušení vzdelávacej aktivity zo strany Poskytovateľa alebo pri závažnej zmene programu má Užívateľ právo voľby, či od zmluvy odstúpi alebo prevedie zaplatenú cenu na úhradu inej aktivity. Za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena miesta realizácie školenia, zmena programu školenia alebo zmena lektora v prípade, že je zabezpečená adekvátna náhrada miesta, programu a lektora.

6.PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA

6.1 Poskytovateľ poskytne Užívateľovi všetky dostupné organizačné informácie o vzdelávacej aktivite do dňa konania aktivity elektronicky na adresu Užívateľa.

6.2 Poskytovateľ poskytne Užívateľovi prístup k online školeniu najneskôr do 48 hodín odo dňa úhrady faktúry.

6.3 V prípade zrušenia konania vzdelávacej aktivity sa Poskytovateľ zaväzuje vrátiť Užívateľovi (objednávateľovi) zaplatenú cenu za neposkytnutú službu, prípadne poskytne Užívateľovi náhradné plnenie ako je účasť na inej vzdelávacej aktivite podľa výberu Užívateľa.

6.4 Poskytovateľ má výhradné právo k akémukoľvek zásahu do produktov a služieb a týchto VOP a to bez predchádzajúceho oznámenia Užívateľovi či jeho súhlasu.

6.5 V prípade, že nastanú akékoľvek okolnosti, ktoré Poskytovateľovi znemožňujú zabezpečiť vzdelávaciu aktivitu, jej program alebo lektora(ov)/prednášajúceho(ich) podľa uzavretej zmluvy, je Poskytovateľ oprávnený zabezpečiť jeho zmenu alebo ho zrušiť. Tieto skutočnosti je Poskytovateľ povinný oznámiť Užívateľovi bez zbytočného odkladu elektronicky zaslaním oznámenia na uvedenú adresu Užívateľa alebo telefonickým oznámením.

6.6 Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť vzdelávaciu aktivitu v prípade nedostatočného počtu prihlásených účastníkov, ktorí je nevyhnutný pre realizáciu a konanie konkrétnej vzdelávacej aktivity. O tomto úkone Poskytovateľ bezodkladne informuje telefonicky a následne e-mailom Užívateľa. V prípade, ak je už cena nedodanej služby a Súvisiace náklady (ak sa mal dodávať iba nedodaný tovar) uhradená, uhradené finančné prostriedky budú vrátené Užívateľovi do 14 dní na účet, z ktorého boli zaplatené, prípadne poštovou poukážkou na adresu uvedenú v objednávke (pokiaľ sa nedohodne iný spôsob).

6.5 Zmeny poskytovania služby, VOP a dátum účinnosti týchto zmien a VOP bude Užívateľovi oznámené elektronicky a to zverejnením na www stránkach Poskytovateľa (www.futuremanagementacademy.sk) alebo prostredníctvom emailovej správy doručenej na kontaktnú adresu Užívateľa. Ak Užívateľ najneskôr štrnásť (14) dní od oznámenia o zmenách poskytovania služby alebo VOP výslovne písomne nevyjadrí svoj nesúhlas s takýmito zmenami, považujú sa zmeny za odsúhlasené Užívateľom a sú voči nemu účinné dňom účinnosti zmeny.

6.6 Užívateľ má právo zmluvu s Poskytovateľom písomnou formou doporučeného listu vypovedať do štrnástich (14) dní   odo dňa oznámenia o zmenách poskytovaných produktov a služieb alebo VOP.

6.7 Poskytovateľ má právo obmedziť, prerušiť alebo zastaviť poskytovanie služby – vzdelávacej aktivity z akýchkoľvek dôvodov aj bez predchádzajúceho oznámenia Užívateľovi či jeho súhlasu.

6.8 Poskytovateľ je oprávnený sprístupňovať na svojich produktoch, službách a www stránkach reklamu a to aj reklamu kontextovo cielenú.

7. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A POPLATKY ZA STORNOVANIE

7.1 Užívateľ má právo kedykoľvek pred začatím vzdelávacej aktivity od zmluvy odstúpiť, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi alebo osobne v sídle poskytovateľa. Pri odstúpení od zmluvy je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi nasledovné poplatky za stornovanie účasti. V prípade zrušenia alebo presunu na iný termín v čase kratšom ako 14 kalendárnych dní pred začiatkom služby, má Dodávateľ právo fakturovať Užívateľovi manipulačný poplatok 100e bez DPH za každý presun. Z toho dôvodu žiadame, aby Užívateľ vybral taký termín, o ktorom je presvedčený, že je možné ho bez problémov absolvovať

– 30 % z účastníckeho poplatku pri stornovaní prihlášky 14 dní pred dňom konania vzdelávacej aktivity,

– 50 % z účastníckeho poplatku pri stornovaní prihlášky 7 až 3 dni pred dňom konania vzdelávacej aktivity,

– 100 % účastníckeho poplatku pri stornovaní 2 a menej dní pred začatím vzdelávacej aktivity.

7.2 V prípade, že sa objednanej služby Užívateľ nezúčastní do 6 mesiacov od podpisu prihlášky, prihláška sa automaticky ruší a môže mu Dodávateľ fakturovať manipulačný poplatok 100€ bez DPH.

7.3 Užívateľa môže na objednanom školení zastúpiť náhradník.

8. DOBA TRVANIA ZMLUVY 

8.1 Zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom je uzatvorená na dobu určitú,  pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.

8.2 V prípade, že bola zmluva uzatvorená v písomnej podobe, pri výklade ustanovení týkajúcich sa obsahu právneho vzťahu, majú individuálne dojednania obsiahnuté v písomnej zmluve odlišné od obsahu týchto VOP, prednosť pred týmito podmienkami.

8.3 Zmluva zaniká v prípadoch stanovených VOP, a to najmä uplynutím doby, na ktorú bola zmluva dojednaná,  písomnou dohodou alebo písomným odstúpením od zmluvy.

8.4 Minimálna dĺžka užívacích práv je 12 mesiacov. Zmluva na dobu určitú sa automaticky predlžuje o 12 mesiacov v prípade, že žiadna zo zmluvných strán v lehote do 30 dní pred uplynutím doby užívacích práv nedoručí druhej zmluvnej strane písomné oznámenie, že si toto predĺženie nepraje.

8.5 Do doby ukončenia zmluvy budú všetky nevyfakturované a/alebo neuhradené peňažné pohľadávky a záväzky vyplývajúce zo zmluvy vyrovnané najneskôr do štrnástich (14) dní od ukončenia zmluvy.

8.6 Zrušením zmluvy zanikajú všetky oprávnenia Užívateľa na používanie služby.

9. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADU A ŠKODU                                  

9.1 Užívateľ berie na vedomie, že informácie, ktoré sú uvedené na webovej stránke Poskytovateľa majú informatívny charakter a že Poskytovateľ nezodpovedá za správnosť, úplnosť a aktuálnosť týchto informácií.

9.2 Poskytovateľ zodpovedá za umožnenie prístupu k plateným produktom alebo službám (online školenia) v rozsahu podľa formy zmluvného vzťahu a VOP.

9.3 Poskytovateľ nezodpovedá za bezchybné fungovanie svojich internetových stránok alebo za bezchybné poskytovanie platených a neplatených služieb, za rýchlosť internetového pripojenia a takisto za to neposkytuje žiadnu záruku.

9.4 Zodpovednosť Poskytovateľa voči Užívateľovi v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania služby z dôvodov na strane Poskytovateľa je obmedzená len na zodpovednosť obnoviť poskytovanie služby. Túto povinnosť Poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania produktu alebo služby.

10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA                        

10.1 Poskytovateľ a Užívateľ súhlasia, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

10.2 Odoslaním elektronickej prihlášky a objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia týchto VOP v znení platnom v deň odoslania objednávky.

10.3 Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom neupravené VOP a zmluvou sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov, ak sa na ne nevzťahuje zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

10.4 Tieto VOP strácajú platnosť dňom nadobudnutia účinnosti neskorších VOP.

10.5 Aktuálne VOP sú zverejnené po dobu dvadsaťštyri (24) hodín denne na webovej stránke Poskytovateľa www.futuremanagementacademy.sk a v tlačenej podobe sú k dispozícii na adrese sídla Poskytovateľa.

10.6 Akékoľvek spory sa budú riešiť pred vecne a miestne príslušným súdom v Slovenskej republike.

10.7 Zároveň akékoľvek reklamácie užívateľov v postavení spotrebiteľov budú vybavované v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z. z. Reklamáciu je potrebné uplatniť písomne na adrese poskytovateľa.